loading...

دوربین مداربسته / تجهیزات حفاظت تصویری / صنعت امنیت

دوربین مداربسته / اخبار تکنولوژی حفاظتی و دوربین مداربسته

بازدید : 168
يکشنبه 14 دی 1399 زمان : 11:12

طراحی سایت مهاجرتی و لزوم انجام آن برای موسسات مهاجرتی!

طراحی سایت مهاجرتی یکی از حساس ترین پروژه های طراحی سایت به خاطر درجه اهمیت بالای این نوع از کسب و کارهاست که باید اطلاعات کاملا دقیق و آپدیت شده ای را با گرافیک و ویژگی های کامل و بدون نقص به مشتریان ارائه کنند و بازدیدکنندگان این نوع از سایت گروه خاصی از جامعه هستند که بی نقص بودن به معنای واقعی کلمه برای آنها بسیار اهمیت دارد لذا طراحی سایت مهاجرتی تا مرحله راه اندازی باید بسیار دقیق و اصولی انجام گیرد.
قطعا تا به حال متوجه حضور مؤسسات و شرکت های مهاجرتی و اقامتی مختلف در محدوده محل زندگی خود شده اید که افراد مختلف طبق آشنایی مختلف خود به این مراکز مراجعه می کنند و تا حدی به جواب سؤالات و مشکلات خود می رسند. اما نکته مهمتر این است که راه اندازی سایت مهاجرتی در دنیای دیجیتالی امروزی یک امر ضروری و بسیار واجب محسوب می گردد چرا که افراد به دلیل مشغله های گوناگون فرصت و حوصله زیادی برای مراجعه حضوری ندارند و ترجیح می دهند از طریق وب سایت های مهاجرتی به جواب سؤالات خود برسند.
از طرفی نیز با طراحی سایت مهاجرتی به خیلی از سؤالات مشتریان می توان پاسخ داد که عملا از طریق مراجعه حضوری امکان خدمات رسانی به صدها و یا شاید هزاران مشتری امکان پذیر نیست به همین دلیل با ساخت سایت مهاجرتی سعی می شود که به سؤالات خود جواب دهند و در صورت نیاز به صورت تلفنی به راحتی تماس بگیرند و از هر جایی امکان برقراری ارتباط و دریافت مشتری فراهم شود.
بعضی از رایجترین سؤالاتی که با ایجاد سایت مهاجرتی می توان به آنها پاسخ داد عبارتند از: بهترین کشورها برای اقامت ایرانیان، نحوه همکاری، پروسه دریافت ویزا برای کشور مدنظر، توضیح شیوه های رایج و قانونی مهاجرت، مشکلات و سختی های مهاجرت، هزینه مهاجرت کردن و زندگی در خارج از کشور و غیره. لذا با طراحی سایت مهاجرتی می توان به نحوی پیش از تماس مشتریان به آنها مشاوره داد تا اطلاعات پایه ای داشته باشند تا خدمات رسانی بهتری انجام شود.

ضمنا با توجه به اینکه فقط با ساخت سایت مهاجرتی است که می توان به متقاضیان مهاجرت از سراسر ایران و جهان دسترسی پیدا کرد چنانچه شرکت ها و سازمان های مهاجرتی اقدامی در زمینه طراحی سایت مهاجرتی از طریق دانش فردی یا همکاری با شرکت های حرفه ای و با سابقه درخشان در این زمینه نداشته باشند قطعا درآمد زیادی از دست داده و نخواهند توانست به فعالیت کاری خود ادامه دهند.

ویژگی های طراحی سایت مهاجرتی

ویژگی های طراحی سایت مهاجرتیطراحی سایت مهاجرتی باید به گونه ای باشد که مخاطبین با ورود به آن احساس کنند که مؤسسه مهاجرتی درستی را انتخاب کرده اند و اینجا همان وب سایتی است که جواب سؤالات خود را پیدا خواهند کرد. اما چطور کاری کنید که ساخت سایت مهاجرتی چنین احساسی را به مخاطب شما منتقل کند؟ در صورتی که ویژگی های زیر در وب سایت شما وجود داشته باشند می توانید مطمئن باشید که مخاطبین زیادی را به سمت خود جذب خواهید کرد:

  • در طراحی سایت مهاجرتی گرافیک و کیفیت کلی سایت بسیار مهم است تا مخاطب در همان بدو ورود مجذوب آن شود.
  • در طراحی وب سایت مهاجرتی باید مشاوره آنلاین نیز لحاظ شود تا مشتریان بتوانند خیلی سریعتر به جواب سؤالات خود برسند. توجه داشته باشید که قرار دادن بخش مشاوره آنلاین غیر کاربردی که در بعضی سایت ها به صورت غیرفعال قرار دارند نتیجه بدتری نسبت به نبود این ویژگی خواهد داشت.
  • ریسپانسیو بودن یا واکنشگرا بودن در طراحی سایت مهاجرتی ویژگی است که هم در رضایت کاربران اثر زیادی می گذارد چون اکثر آنها از طریق موبایل سرچ می کنند و هم اینکه باعث بهبود رتبه سایت نیز می شود چون ویژگی است که از عوامل رتبه دهی موتور جستجوی گوگل نیز هست.
  • سرعت نیز ویژگی دیگری است که باید در طراحی سایت مهاجرتی به آن توجه ویژه ای بشود چرا که معمولا زیر 3 ثانیه باید وب سایت لود شود در غیر این صورت کاربران سایت شما را ترک خواهند کرد.
  • رابط کاربری یا طراحی هوشمندانه منوها به نحوی که هر کشور دسته بندی خاص و کامل خود را داشته باشد و از این طریق کاربران به راحتی بتوانند به موارد مدنظر خود دست پیدا کنند.
  • امکان درج نظرات کسانی که از طریق مؤسسه شما مهاجرت کرده اند تا حس اعتماد در بیننده ایجاد گردد.
  • طراحی قالب به کمک CMS انجام شود تا تجربه و رضایت کاربران بیشتر گردد.
  • امکان مشاهده آخرین اخبار و قوانین مهاجرت در بخش جداگانه ای در وب سایت که باید هنگام طراحی سایت مهاجرتی به آن توجه داشت.
  • قرارگیری معرفی کامل کشورها و شهرها به همراه کلیه روش های قانونی مهاجرت و درج سؤالات پرتکرار در انتهای هر مطلب
  • وجود تصاویر با کیفیت و ویدیوهایی که در عین انتقال اطلاعات به شکل بصری، باعث کند شدن سایت نمی شوند و مخاطب از دیدن آنها لذت می برد و فقط محدود به مطالعه متن نخواهد شد.

این موارد، مهمترین ویژگی هایی بودند که باید موقع طراحی سایت مهاجرتی به آنها توجه ویژه داشت تا بتوانید توقع دریافت نتایج مطلوب داشته باشید.

مزیت های طراحی سایت مهاجرتی

مزیت های طراحی سایت مهاجرتی

طراحی سایت تهران طراحی سایت اختصاصی

در ابتدای مطلب با ضرورت طراحی سایت مهاجرتی آشنا شدید که چرا صاحبان این مشاغل نیاز به راه اندازی سایت مهاجرتی دارند و چه الزامی باعث می شود که در این مسیر سرمایه گذاری کنند. به طور کلی کسب و کارهایی که امروزه وب سایت داشته باشند و ایمن هستند، به مراتب بیشتر از کسب و کارهایی که در فضای اینترنت و دیجیتال گمنام عمل می کنند و حضور ندارند مورد اطمینان قرار می گیرند و درآمد آنها نیز به مراتب بیشتر است.
وقتی صحبت از مزایای طراحی سایت مهاجرتی می شود می توان آن را به دو دسته مزایایی که ایجاد سایت مهاجرتی برای صاحبان این مشاغل دارد و مزایایی که برای مشتریان دارد تقسیم بندی نمود. در این قسمت به این موضوع می پردازیم که با ساخت سایت مهاجرتی چه مزایایی نصیب هر دو طرف خواهد شد:

مزیت طراحی سایت مهاجرتی برای موسسات مهاجرتی

  • هزینه هایی که مجبور هستید بابت اجاره یا خرید یک مکان بپردازید حذف می شوند یا حداقل می توان گفت که در ابتدای کار با راه اندازی سایت مهاجرتی به آن نیاز نخواهید داشت تا زمانی که به سطح درآمد خوبی دست پیدا کنید.
  • با طراحی سایت مهاجرتی وقتی مجبور به کرایه یا خرید مکان خاصی نباشید، مجبور هم نیستید تجهیزات و وسایل خاصی خریداری کنید و پرسنلی هم که استخدام می کنید به دلیل نوع شغل دورکاری، هزینه های استخدام و نگهداری نیرو نیز بسیار پایینتر خواهد بود.
  • وقتی راه اندازی سایت مهاجرتی به اتمام می رسد شما رسما وارد دنیای بزرگ و بی انتهای اینترنت و فضای آنلاین می شود که دیگر نیازی به شیوه های بازاریابی سنتی که در تلویزیون، تراکت، بیلبورد و غیره انجام می شوند و بسیار هزینه بر هستند نخواهید داشت.
  • با طراحی سایت مهاجرتی، جذب مشتری و مخاطب بسیار سریعتر و راحتتر انجام می گیرد و با شیوه های بازاریابی مختلف می توانید مخاطبین و مشتریانی جذب کنید که فقط محدود به ناحیه دفتر کاری یا شهر شما نیستند بلکه جامعه آن کل کشور است و لذا سطح درآمدزایی شما نیز چند برابر می گردد.
  • در هر شرایطی و بدون محدودیت مکانی و زمانی می توانید به کار مشغول باشید و با مخاطبین و مشتریان خود ارتباط بگیرید. لذا خدمات رسانی و پشتیبانی مشتریان نیز به مراتب راحتتر خواهد شد و سطح رضایتمندی آنان نیز افزایش پیدا خواهد کرد.
  • مطالب و اخبار جدید، تغییر گستره خدمات رسانی و حوزه کاری، تغییر قیمت ها و غیره به ساده ترین و سریعترین شکل ممکن انجام می شوند و برای اینکار نیازی به صرف هزینه مجزا نیست.
  • قیمت طراحی سایت

مزیت طراحی سایت مهاجرتی برای مشتریان

  • مزیت طراحی سایت مهاجرتی برای مشتریان
  • مشتریان خیلی سریعتر می توانند به جواب های خود برسند و مشکل خود را رفع کنند و لذا به عنوان منبعی مطمئن و معتبر به شما تکیه کرده و احتمال همکاری نیز افزایش پیدا خواهد کرد.
  • مشتریان مجبور به رفت و آمد، انتظار برای دریافت مشاوره و هزینه اضافه نیستند.
  • در هر ساعت و مکانی می توانند به شما دسترسی پیدا کرده و از خدمات و پکیج های وب سایت استفاده کنند که یک نوع درآمدزایی نامحدود نیز حساب می گردد که تنها با طراحی سایت مهاجرتی امکان پذیر است.
  • امکان تصمیم گیری با مقایسه راحتتر رقیبان وجود دارد و با زحمت کمتری به نتیجه می رسند.

توجه داشته باشید که هر نوع مزیتی که طراحی سایت مهاجرتی برای مشتریان داشته باشد نهایتا منجر به سودآوری و کسب درآمد برای این مشاغل شده و به نوعی مزیت برای صاحبان مؤسسات و شرکت های مهاجرتی نیز هست.

امکانات طراحی سایت مهاجرتی

امکاناتی که موقع طراحی سایت مهاجرتی در نظر می گیرند در واقع به نیازها و خواسته های مشتریان این دسته از کسب و کارها مربوط است تا به این ترتیب موقع طراحی وب سایت به آنها پرداخته شود. پس مواردی که ذکر می شوند جزو نکات بسیار مهمی است که باید موقع طراحی سایت مهاجرتی به آنها دقت شود در غیر این صورت رضایت کاربران کاهش خواهد یافت و چه بسا وب سایت شما را ترک کرده و وارد سایت رقیبان شما شوند:

  • امکانات طراحی سایت مهاجرتی
  • قراردهی فیلم و تصاویر مرتبط با هر موضوع و کاهش متن تا حد امکان و فقط اشاره به نکات بسیار مهم و کاربردی
  • در بخش هدر و فوتر سایت باید شماره تماس، لوگو، لینک به شبکه های اجتماعی، ورود به پنل کاربری و پیگیری پرونده و غیره وجود داشته باشد
  • صفحه تماس با ما که باید شامل اطلاعات کاملی از شماره تماس های موبایلی و ثابت، ایمیل، آدرس محل حضوری (در صورت امکان) همراه با نقشه گوگل و غیره وجود داشته باشد
  • صفحه درباره ما که باید حاوی اطلاعات کاملی از معرفی خود و شرکت، اهداف و نحوه همکاری توضیح داده شده باشد و اینکه قرار است چه مشکلات و دغدغه هایی از کاربران خود کم کنید
  • معرفی خدمات کامل موسسه مهاجرتی به کشورها و شهرهای مختلف
  • منوهای سلسله مراتبی و سازمان یافته برای دسترسی سریع به بخش های مختلف هنگام طراحی سایت مهاجرتی
  • نوار جستجوی هوشمند با قابلیت تکمیل سازی خودکار و سرچ پیشرفته
  • بخشی برای اخبار قوانین مهاجرتی کشورهای مختلف در طراحی سایت مهاجرتی
  • بخشی برای چت و مشاوره آنلاین
  • امکان ثبت نام و داشتن حساب کاربری برای پیگیری روند مهاجرت با وکلای مؤسسه به شکل مستقیم و سریع
  • امکان درج کامنت و نظرات برای هر پست و پرسش سؤالات و دریافت تجربیات سایر افراد
  • امکان پرداخت آنلاین جهت استفاده از خدمات مثل پکیج های مهاجرت
  • فرم های ارزیابی و مشاوره در سایت به کاربران کمک میکند ارزیابی اولیه ای از خود داشته باشند که با چه روشی امکان مهاجرت به کشور مورد نظر را دارند یا اصلا امکان مهاجرت برایشان فراهم نیست.

لذا توجه داشته باشید که در طراحی سایت مهاجرتی رعایت این نکات بسیار مهم و ضروری است.

شرکت طراحی سایت

طراحی سایت مهاجرتی و لزوم انجام آن برای موسسات مهاجرتی!

طراحی سایت مهاجرتی یکی از حساس ترین پروژه های طراحی سایت به خاطر درجه اهمیت بالای این نوع از کسب و کارهاست که باید اطلاعات کاملا دقیق و آپدیت شده ای را با گرافیک و ویژگی های کامل و بدون نقص به مشتریان ارائه کنند و بازدیدکنندگان این نوع از سایت گروه خاصی از جامعه هستند که بی نقص بودن به معنای واقعی کلمه برای آنها بسیار اهمیت دارد لذا طراحی سایت مهاجرتی تا مرحله راه اندازی باید بسیار دقیق و اصولی انجام گیرد.
قطعا تا به حال متوجه حضور مؤسسات و شرکت های مهاجرتی و اقامتی مختلف در محدوده محل زندگی خود شده اید که افراد مختلف طبق آشنایی مختلف خود به این مراکز مراجعه می کنند و تا حدی به جواب سؤالات و مشکلات خود می رسند. اما نکته مهمتر این است که راه اندازی سایت مهاجرتی در دنیای دیجیتالی امروزی یک امر ضروری و بسیار واجب محسوب می گردد چرا که افراد به دلیل مشغله های گوناگون فرصت و حوصله زیادی برای مراجعه حضوری ندارند و ترجیح می دهند از طریق وب سایت های مهاجرتی به جواب سؤالات خود برسند.
از طرفی نیز با طراحی سایت مهاجرتی به خیلی از سؤالات مشتریان می توان پاسخ داد که عملا از طریق مراجعه حضوری امکان خدمات رسانی به صدها و یا شاید هزاران مشتری امکان پذیر نیست به همین دلیل با ساخت سایت مهاجرتی سعی می شود که به سؤالات خود جواب دهند و در صورت نیاز به صورت تلفنی به راحتی تماس بگیرند و از هر جایی امکان برقراری ارتباط و دریافت مشتری فراهم شود.
بعضی از رایجترین سؤالاتی که با ایجاد سایت مهاجرتی می توان به آنها پاسخ داد عبارتند از: بهترین کشورها برای اقامت ایرانیان، نحوه همکاری، پروسه دریافت ویزا برای کشور مدنظر، توضیح شیوه های رایج و قانونی مهاجرت، مشکلات و سختی های مهاجرت، هزینه مهاجرت کردن و زندگی در خارج از کشور و غیره. لذا با طراحی سایت مهاجرتی می توان به نحوی پیش از تماس مشتریان به آنها مشاوره داد تا اطلاعات پایه ای داشته باشند تا خدمات رسانی بهتری انجام شود.

ضمنا با توجه به اینکه فقط با ساخت سایت مهاجرتی است که می توان به متقاضیان مهاجرت از سراسر ایران و جهان دسترسی پیدا کرد چنانچه شرکت ها و سازمان های مهاجرتی اقدامی در زمینه طراحی سایت مهاجرتی از طریق دانش فردی یا همکاری با شرکت های حرفه ای و با سابقه درخشان در این زمینه نداشته باشند قطعا درآمد زیادی از دست داده و نخواهند توانست به فعالیت کاری خود ادامه دهند.

ویژگی های طراحی سایت مهاجرتی

ویژگی های طراحی سایت مهاجرتیطراحی سایت مهاجرتی باید به گونه ای باشد که مخاطبین با ورود به آن احساس کنند که مؤسسه مهاجرتی درستی را انتخاب کرده اند و اینجا همان وب سایتی است که جواب سؤالات خود را پیدا خواهند کرد. اما چطور کاری کنید که ساخت سایت مهاجرتی چنین احساسی را به مخاطب شما منتقل کند؟ در صورتی که ویژگی های زیر در وب سایت شما وجود داشته باشند می توانید مطمئن باشید که مخاطبین زیادی را به سمت خود جذب خواهید کرد:

  • در طراحی سایت مهاجرتی گرافیک و کیفیت کلی سایت بسیار مهم است تا مخاطب در همان بدو ورود مجذوب آن شود.
  • در طراحی وب سایت مهاجرتی باید مشاوره آنلاین نیز لحاظ شود تا مشتریان بتوانند خیلی سریعتر به جواب سؤالات خود برسند. توجه داشته باشید که قرار دادن بخش مشاوره آنلاین غیر کاربردی که در بعضی سایت ها به صورت غیرفعال قرار دارند نتیجه بدتری نسبت به نبود این ویژگی خواهد داشت.
  • ریسپانسیو بودن یا واکنشگرا بودن در طراحی سایت مهاجرتی ویژگی است که هم در رضایت کاربران اثر زیادی می گذارد چون اکثر آنها از طریق موبایل سرچ می کنند و هم اینکه باعث بهبود رتبه سایت نیز می شود چون ویژگی است که از عوامل رتبه دهی موتور جستجوی گوگل نیز هست.
  • سرعت نیز ویژگی دیگری است که باید در طراحی سایت مهاجرتی به آن توجه ویژه ای بشود چرا که معمولا زیر 3 ثانیه باید وب سایت لود شود در غیر این صورت کاربران سایت شما را ترک خواهند کرد.
  • رابط کاربری یا طراحی هوشمندانه منوها به نحوی که هر کشور دسته بندی خاص و کامل خود را داشته باشد و از این طریق کاربران به راحتی بتوانند به موارد مدنظر خود دست پیدا کنند.
  • امکان درج نظرات کسانی که از طریق مؤسسه شما مهاجرت کرده اند تا حس اعتماد در بیننده ایجاد گردد.
  • طراحی قالب به کمک CMS انجام شود تا تجربه و رضایت کاربران بیشتر گردد.
  • امکان مشاهده آخرین اخبار و قوانین مهاجرت در بخش جداگانه ای در وب سایت که باید هنگام طراحی سایت مهاجرتی به آن توجه داشت.
  • قرارگیری معرفی کامل کشورها و شهرها به همراه کلیه روش های قانونی مهاجرت و درج سؤالات پرتکرار در انتهای هر مطلب
  • وجود تصاویر با کیفیت و ویدیوهایی که در عین انتقال اطلاعات به شکل بصری، باعث کند شدن سایت نمی شوند و مخاطب از دیدن آنها لذت می برد و فقط محدود به مطالعه متن نخواهد شد.

این موارد، مهمترین ویژگی هایی بودند که باید موقع طراحی سایت مهاجرتی به آنها توجه ویژه داشت تا بتوانید توقع دریافت نتایج مطلوب داشته باشید.

مزیت های طراحی سایت مهاجرتی

مزیت های طراحی سایت مهاجرتی

طراحی سایت تهران طراحی سایت اختصاصی

در ابتدای مطلب با ضرورت طراحی سایت مهاجرتی آشنا شدید که چرا صاحبان این مشاغل نیاز به راه اندازی سایت مهاجرتی دارند و چه الزامی باعث می شود که در این مسیر سرمایه گذاری کنند. به طور کلی کسب و کارهایی که امروزه وب سایت داشته باشند و ایمن هستند، به مراتب بیشتر از کسب و کارهایی که در فضای اینترنت و دیجیتال گمنام عمل می کنند و حضور ندارند مورد اطمینان قرار می گیرند و درآمد آنها نیز به مراتب بیشتر است.
وقتی صحبت از مزایای طراحی سایت مهاجرتی می شود می توان آن را به دو دسته مزایایی که ایجاد سایت مهاجرتی برای صاحبان این مشاغل دارد و مزایایی که برای مشتریان دارد تقسیم بندی نمود. در این قسمت به این موضوع می پردازیم که با ساخت سایت مهاجرتی چه مزایایی نصیب هر دو طرف خواهد شد:

مزیت طراحی سایت مهاجرتی برای موسسات مهاجرتی

  • هزینه هایی که مجبور هستید بابت اجاره یا خرید یک مکان بپردازید حذف می شوند یا حداقل می توان گفت که در ابتدای کار با راه اندازی سایت مهاجرتی به آن نیاز نخواهید داشت تا زمانی که به سطح درآمد خوبی دست پیدا کنید.
  • با طراحی سایت مهاجرتی وقتی مجبور به کرایه یا خرید مکان خاصی نباشید، مجبور هم نیستید تجهیزات و وسایل خاصی خریداری کنید و پرسنلی هم که استخدام می کنید به دلیل نوع شغل دورکاری، هزینه های استخدام و نگهداری نیرو نیز بسیار پایینتر خواهد بود.
  • وقتی راه اندازی سایت مهاجرتی به اتمام می رسد شما رسما وارد دنیای بزرگ و بی انتهای اینترنت و فضای آنلاین می شود که دیگر نیازی به شیوه های بازاریابی سنتی که در تلویزیون، تراکت، بیلبورد و غیره انجام می شوند و بسیار هزینه بر هستند نخواهید داشت.
  • با طراحی سایت مهاجرتی، جذب مشتری و مخاطب بسیار سریعتر و راحتتر انجام می گیرد و با شیوه های بازاریابی مختلف می توانید مخاطبین و مشتریانی جذب کنید که فقط محدود به ناحیه دفتر کاری یا شهر شما نیستند بلکه جامعه آن کل کشور است و لذا سطح درآمدزایی شما نیز چند برابر می گردد.
  • در هر شرایطی و بدون محدودیت مکانی و زمانی می توانید به کار مشغول باشید و با مخاطبین و مشتریان خود ارتباط بگیرید. لذا خدمات رسانی و پشتیبانی مشتریان نیز به مراتب راحتتر خواهد شد و سطح رضایتمندی آنان نیز افزایش پیدا خواهد کرد.
  • مطالب و اخبار جدید، تغییر گستره خدمات رسانی و حوزه کاری، تغییر قیمت ها و غیره به ساده ترین و سریعترین شکل ممکن انجام می شوند و برای اینکار نیازی به صرف هزینه مجزا نیست.
  • قیمت طراحی سایت

مزیت طراحی سایت مهاجرتی برای مشتریان

  • مزیت طراحی سایت مهاجرتی برای مشتریان
  • مشتریان خیلی سریعتر می توانند به جواب های خود برسند و مشکل خود را رفع کنند و لذا به عنوان منبعی مطمئن و معتبر به شما تکیه کرده و احتمال همکاری نیز افزایش پیدا خواهد کرد.
  • مشتریان مجبور به رفت و آمد، انتظار برای دریافت مشاوره و هزینه اضافه نیستند.
  • در هر ساعت و مکانی می توانند به شما دسترسی پیدا کرده و از خدمات و پکیج های وب سایت استفاده کنند که یک نوع درآمدزایی نامحدود نیز حساب می گردد که تنها با طراحی سایت مهاجرتی امکان پذیر است.
  • امکان تصمیم گیری با مقایسه راحتتر رقیبان وجود دارد و با زحمت کمتری به نتیجه می رسند.

توجه داشته باشید که هر نوع مزیتی که طراحی سایت مهاجرتی برای مشتریان داشته باشد نهایتا منجر به سودآوری و کسب درآمد برای این مشاغل شده و به نوعی مزیت برای صاحبان مؤسسات و شرکت های مهاجرتی نیز هست.

امکانات طراحی سایت مهاجرتی

امکاناتی که موقع طراحی سایت مهاجرتی در نظر می گیرند در واقع به نیازها و خواسته های مشتریان این دسته از کسب و کارها مربوط است تا به این ترتیب موقع طراحی وب سایت به آنها پرداخته شود. پس مواردی که ذکر می شوند جزو نکات بسیار مهمی است که باید موقع طراحی سایت مهاجرتی به آنها دقت شود در غیر این صورت رضایت کاربران کاهش خواهد یافت و چه بسا وب سایت شما را ترک کرده و وارد سایت رقیبان شما شوند:

  • امکانات طراحی سایت مهاجرتی
  • قراردهی فیلم و تصاویر مرتبط با هر موضوع و کاهش متن تا حد امکان و فقط اشاره به نکات بسیار مهم و کاربردی
  • در بخش هدر و فوتر سایت باید شماره تماس، لوگو، لینک به شبکه های اجتماعی، ورود به پنل کاربری و پیگیری پرونده و غیره وجود داشته باشد
  • صفحه تماس با ما که باید شامل اطلاعات کاملی از شماره تماس های موبایلی و ثابت، ایمیل، آدرس محل حضوری (در صورت امکان) همراه با نقشه گوگل و غیره وجود داشته باشد
  • صفحه درباره ما که باید حاوی اطلاعات کاملی از معرفی خود و شرکت، اهداف و نحوه همکاری توضیح داده شده باشد و اینکه قرار است چه مشکلات و دغدغه هایی از کاربران خود کم کنید
  • معرفی خدمات کامل موسسه مهاجرتی به کشورها و شهرهای مختلف
  • منوهای سلسله مراتبی و سازمان یافته برای دسترسی سریع به بخش های مختلف هنگام طراحی سایت مهاجرتی
  • نوار جستجوی هوشمند با قابلیت تکمیل سازی خودکار و سرچ پیشرفته
  • بخشی برای اخبار قوانین مهاجرتی کشورهای مختلف در طراحی سایت مهاجرتی
  • بخشی برای چت و مشاوره آنلاین
  • امکان ثبت نام و داشتن حساب کاربری برای پیگیری روند مهاجرت با وکلای مؤسسه به شکل مستقیم و سریع
  • امکان درج کامنت و نظرات برای هر پست و پرسش سؤالات و دریافت تجربیات سایر افراد
  • امکان پرداخت آنلاین جهت استفاده از خدمات مثل پکیج های مهاجرت
  • فرم های ارزیابی و مشاوره در سایت به کاربران کمک میکند ارزیابی اولیه ای از خود داشته باشند که با چه روشی امکان مهاجرت به کشور مورد نظر را دارند یا اصلا امکان مهاجرت برایشان فراهم نیست.

لذا توجه داشته باشید که در طراحی سایت مهاجرتی رعایت این نکات بسیار مهم و ضروری است.

شرکت طراحی سایت

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
دوربین مدار بسته / دوربین مداربسته / هایک ویژن / تی وی تی / دوربین مداربسته هایک ویژن و تی وی تی / تکنولوژی / اخبار تکنولوژی
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 35
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 27
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 31
  • بازدید ماه : 35
  • بازدید سال : 139
  • بازدید کلی : 6876
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی